Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кремень В. Г. 
Актуальні проблеми філософії соціального управління / В. Г. Кремень, С. М. Пазиніч, О. С. Пономарьов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 3-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування нової управлінської парадигми на підставі перегляду основних положень філософії управління у зв'язку з її практичною значущістю за умов кардинальних змін сучасних реалій, зокрема діяльності людей. Розкрито потрійний характер природи феномену управління, визначено специфічність цієї діяльності, її зміст і методологію. Встановлено вимоги до професійної компетенції й особистісних якостей керівника. Проаналізовано актуальні проблеми соціального управління, показано важливе значення філософії освіти як визначального чинника процесів функціонування та розвитку суспільства.

Обоснована необходимость формироания управленческой парадигмы на основании пересмотра основных положений философии управления в связи с ее практической значимостью в условиях кардинальных изменений современных реалий, в частности деятельности людей. Раскрыт тройной характер природы феномена управления, рассмотрены специфичность этой деятельности, ее содержание и методология. Установлены требования к профессиональной компетенции и личностным качествам руководителя. Проанализированы актуальные проблемы социальнго управления, показано важное значение философии образования как определяющего фактора процессов функционирования и развития общества.

The necessity of a new administrative paradigm on the basic of philosophical analysis of modern realities and social requirements to new aims, character and maintenance of management is shown. Essence of the phenomenon, of management is considered and basic problems withc which management philosophy meets today are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*327.3*311.2 + Ю6*148:Ч30 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Байдак Т. М. 
Анализ социотипов преподавателя как способ диагностики качества образовательного процесса / Т. М. Байдак, Е. Б. Дворцова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 64-72. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Висвітлено проблему оцінки якості освіти. Визначено особливості професійної поведінки професорсько-викладацького складу, принципи їх діяльності. Охарактеризовано мотиваційні ресурси викладачів. Наголошено на тому, що знання мотиваційних ресурсів дозволяють певною мірою класифікувати викладацький склад ВНЗ.

Освещена проблема оценки качества образования. Определены особенности профессионального поведения профессорско-преподавательского состава высшего учебного заведения, принципов их деятельности. Дана характеристика мотивационных ресурсов преподавателей. Подчеркнуто, что знание мотивационных ресурсов разрешает в какой-то мере провести классификацию преподавателей высшего учебного заведения.

The article deals with the problem of an estimation of quality of education. Features of professional behaviour of the faculty of a higher educational institution, principles of their activity are determined. The characteristic is given to motivational resources of teachers. It is underlined, that the knowledge of motivational resources allows to lead classification of teachers of a higher educational institution in any measure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Криводерев В. В. 
Визначення границь допустимості виконання професійної діяльності в умовах екстремальної ситуації / В. В. Криводерев, Тан. Тан Джан, Шуїн. Шуїн Ма // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 29-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено закономірності, що дозволяють оцінювати можливі неточності під час управління об'єктом за умов екстремальних ситуацій. Наголошено на тому, що дана інформація створює можливість розробки автоматизованого контролю в системах "людина - середовище - об'єкт управління" та виконувати неперервну оцінку стану людини-оператора під час виконання ним професійної діяльності.

Исследованы закономерности, которые позволяют оценивать возможные неточности во время управления объектом в условиях экстремальных ситуаций. Подчеркнуто, что данная информация создает возможность разработки автоматизированного контроля в системах "человек - среда - объект управления" и исполнять непрерывную оценку состояния человека-оператора во время исполнения ним профессиональной деятельности.

The article deals with the laws which allow to estimate possible discrepancies during management of object in conditions of extreme situations. It is underlined, that the given information creates an opportunity of development of the automated controlover systems " person environment-the object of management " and to execute a continuous estimation of a condition of the person - operator during execution(performance) of professional work by him.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Брюханова Н. О. 
Визначення структурних елементів професійної педагогічної діяльності / Н. О. Брюханова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 40-47. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано зміст поняття "діяльність" у філософському, психологічному та педагогічному контекстах. Визначено елементи педагогічної діяльності зі сторони її макроструктури та внутрішньої структури, статичності та динамічності, функціонування та розвитку.

Проанализировано содержание и объем понятия "деятельность" в философском, психологическом и педагогическом контекстах. Определены элементы педагогической деятельности со стороны ее макроструктуры и внутренней структуры, статичности и динамичности, функционирования и развития.

The article deals with the maintenance and volume of concept "activity" in philosophical, psychological and pedagogical contexts. Elements of pedagogical activity are determined on the part of its macrostructure and internal structure, static character of dynamism, functioning and developments. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ю936.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зязюн І. А. 
Відвічний філософський діалог у педагогіці XXI століття / І. А. Зязюн // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 22-31. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

В історичному аспекті розглянуто основні підходи щодо вирішення актуальних проблем освіти. Особливу увагу приділено дослідженню поглядів сучасних науковців щодо визначення її мети й основних завдань, розглянуто засоби формування діалектичного мислення учнів і забезпечення розуміння ними учбового матеріалу.

В историческом аспекте рассмотрены основные подходы к решению актуальных проблем образования. Особое внимание уделено изучению взглядов современных ученов-педагогов на определение его целей, рассмотрены способы формирования диалектического мышления учащихся и обеспечения понимания ими учебного материала.

Basic approaches to the problems of education in the history aspect are considered. Attention is spared to the analysis of looks on his aims and methods of formining of dialectical thought of studying, providing of understanding by them educational material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Биков В. Ю. 
Відкрита освіта і відкрите навчальне середовище / В. Ю. Биков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 116-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми становлення сучасної освітньої парадигми - відкритої освіти та відкритого навчального середовища. Визначено інформаційно-ресурсні можливості відкритого глобального та Єдиного інформаційного простору системи освіти для задоволення потреб відкритої освіти.

Проанализированы проблемы становления современной образовательной парадигмы - открытого образования и открытой учебной среды. Определены информационно-ресурсные возможности открытого глобального и Единого информационного пространства системы образования для удовлетворения потребностей открытого образования.

The problems of the modern eductional paradigm - the open education and the open learning environment are on the scope of the topic. Information-resource possibilities of open global and Common information space of education system for satisfaction of requirements of open education are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колесников М. П. 
Возможности техники и свобода личности: социальные аспекты / М. П. Колесников // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 103-111. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Обгрунтовано ідею функціонування техніки як засобу буття людини, проаналізовано суперечності відповідності техніки сучасній людині на межі третього тисячоліття. Зроблено висновок, що техніка стає органічною "субструктурою" культури у випадку узгодження з природою свідомості та створення нових форм реалізації свободи.

Обоснована идея функционирования техники как способа существования человека, проанализированы противоречия соответствия техники современному человеку на пороге третьего тысячелетия. Сделан вывод, что техника является органичной "субструктурой" культуры в случае согласования с природой сознания и создания новых форм реализации свободы.

It is substantiated the idea of technology as a means of human being disclosure, creation of freedom fields, the controversies of technology granted to mankind on the eve of the third millennium being analyzed. It is concluded that technology becomes an organic "substructure" of culture there and when it is matched with the nature of conscience and created novel forms for realization of freedom and man's capabilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.395.1 + С5*18:Ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Морозова Т. Ю. 
Гармонізація освітніх і професійних стандартів в IT-галузі (з досвіду США) / Т. Ю. Морозова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 35-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язок освітніх програм та професійних кваліфікацій у сфері інформаційних технологій (за матеріалами класифікаційних систем США CIP 2000, SOC та O'NET). Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження.

Исследована взаимосвязь образовательных программ и профессиональных квалификаций в сфере информационных технологий (по материалам классификационных схем США: CIP 2000, SOC и O'NET). Сделаны соответствующие выводы по результатам исследования.

The article deals with the interrelation of educational programs and professional qualifications in sphere of information technologies (on materials of classification circuits the USA: CIP 2000, SOC and O'NET). Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч234(7СПО) + Ч34(7СПО)ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ламаш И. В. 
Гендерные и возрастные особенности социальной перцепции негативных качеств личности / И. В. Ламаш, Е. В. Милославская // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 80-85. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Висвітлено проблему соціальної перцепції. Проаналізовано вікові та гендерні особливості міжособистісного сприйняття позитивних та негативних особливостей характеру особистості. Зазначено, що одержані результати можна використовувати у психологічних програмах, орієнтованих на підготовку соціально компетентних спеціалістів у сфері менеджменту.

Освещена проблема социального восприятия. Проанализированы возрастные и гендерные особенности межличностного восприятия позитивных и негативных особенностей характера личности. Подчеркнуто, что полученные результаты можно использовать в психологических программах, ориентированных на подготовку социально компетентных специалистов в сфере менеджмента.

The article deals with the problem of social perception. Age and gender features of interpersonal perception of positive and negative features of character of the person are analysed. It is underlined, that the received results can be used in the psychological programs focused on preparation of socially competent experts in sphere of management.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шестопалюк О. В. 
Гуманістичні аспекти громадянського виховання у вищій школі / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 26-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні дослідження з проблеми громадянського виховання, висвітлено невирішені питання її розробленості. Розглянуто особливості громадянського виховання за умов гуманізації професійної освіти, яка потребує радикальної переорієнтації. Визначено основні принципи громадянського виховання, спрямовані на формування громадянськості як інтеграційної якості та на самоорганізацію особистості, що надасть людині можливість бути юридично, соціально, етично та політично дієздатною. Зроблено висновок, що гуманізація освіти створює умови для відродження духовного, етичного й інтелектуального потенціалу нації.

Проанализированы существующие исследования по проблеме гражданского воспитания и освещены нерешенные вопросы ее разработанности. Рассмотрены особенности гражданского воспитания в условиях гуманизации профессионального образования, которое требует радикальной переориентации. Определены основные принципы гражданского воспитания, направленные на формирование гражданственности как интеграционного качества и на самореализацию личности, которая позволит человеку быть юридически, социально, этически и политически дееспособным. Сделан вывод, что гуманизация образования создает условия для возрождения духовного, этического, интеллектуального потенциала нации.

In clause the aspects of civil education in conditions humanization of vocational training are considered. The author emphasizes, that humanization of education assist the statement of the man as highest social value, also is selected, that the civil education is a formation civil as integration of quality of the person, which allows the man to feel itself legally, socially, is ethic and politically capable.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черемський М. П. 
Естетична мотивація в системі підготовки майбутніх інженерів / М. П. Черемський // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 102-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено роль гуманітарних знань у професійному становленні інженера. Акцентовано увагу на естетичній мотивації в системі професійної освіти. Розглянуто зв'язок даної проблеми з актуальними теоретичними та прикладними завданнями. Доведено, що естетична мотивація сприяє кращому розумінню цілей технічної освіти, підвищує рівень морально-естетичної культури студента.

Исследована роль гуманитарных знаний в профессиональном становлении инженера. Акцентировано внимание на эстетической мотивации в системе профессионального образования. Рассмотрена связь данной проблемы с актуальными теоретическими и прикладными заданиями. Доказано, что эстетическая мотивация способствует лучшему пониманию целей технического образования, повышает уровень морально-эстетической культуры студента.

The article deals with the role of humanitarian knowledge in professional becoming the engineer. The attention is stressed on aesthetic motivation in system of vocational training. Connection of the given problem with actual theoretical and applied tasks is considered. It is proved, that the aesthetic motivation promotes the best understanding of the purposes of a technical education, raises a level of moral - aesthetic culture of the student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тріщ Г. М. 
Ефективність методики навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю в машинобудуванні / Г. М. Тріщ // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 66-72. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено експериментальне дослідження розробленої методики навчання інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю (СУЯ) в машинобудуванні. Розкрито зміст етапів (констатувального, формувального, контрольного) визначення ефективності даної методики, встановлено критерії її оцінювання (якість знань, рівень сформованості умінь, мотивація для навчання майбутніх професій). На підставі вивчення результатів дослідно-експериментальної перевірки зроблено висновок про високу ефективність запропонованої методики навчання у порівнянні з традиційною.

Проведено экспериментальное исследование разработанной методики обучения инженеров-педагогов проектированию системы управления качеством (СУК) в машиностроении. Раскрыто содержание этапов (констатирующего, формирующего, контрольного) определения эффективности методики, установлены критерии ее оценивания (качество знаний, уровень сформированных умений, мотивация для обучения будущей профессии). На основании результатов экспериментально-исследовательской проверки сделан вывод о высокой эффективности новой методики обучения в сравнении с традиционной.

In the article the maintenance of establishing, forming and control stages of experimental-research verification of method of teaching of future engineers-teachers is considered to planning of systems of quality management in machine building. Results which testify to effeciency of the developed and inculcated of method of teaching are resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Брюханова Н. О. 
Застосування діяльнісного підходу до навчання у вищій школі / Н. О. Брюханова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 80-87. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено особливості та методи реалізації діяльністного підходу до навчання у вищій школі. Проведено порівняльний аналіз ефективності даного та традиційного підходів щодо організації навчального процесу. Показано перспективи й актуальність дослідження діяльнісного підходу у навчанні.

Определены особенности и методы реализации деятельного подхода к обучению в высшей школе. Проведен сравнительный анализ эффективности деятельного и традиционных подходов к организации учебного процесса. Показаны перспективы и актуальность исследования деятельного подхода в обучении.

The article deals with the features and methods of realization of the active approach to training in the higher school. The comparative analysis of the active approach in comparison with other approaches in training is carried out. The urgency of research of the active approach in training is established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Клетная Ю. А. 
Игровое проектирование как метод подготовки студентов к управлению социальными системами / Ю. А. Клетная // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 50-56. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлені теорія та практика проведення ігрового проектування в НТУ "ХПІ". Досліджено методичну базу, що була напрацьована за час його проведення. Проаналізовано комплексний алгоритм проведення ігрового проектування у зазначеному ВНЗ. Розглянуто педагогічний ефект та практичні результати використання даного методу навчання.

Освещены теория и практика проведения игрового проектирования в НТУ "ХПИ". Исследована методическая база, наработанная за время его проведения. Проанализирован комплексный алгоритм проведения игрового проектирования в указанном ВУЗ. Рассмотрены педагогический эффект и практические результаты использования данного метода обучения.

The article deals with the theory and practice of carrying out of game designing in NTU "CPI". The methodical base which has been turned out during his(its) carrying out is investigated. The complex algorithm of carrying out of game designing in the specified of supreme educational institution is analysed. The pedagogical effect and practical results of use of the given method of training are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Головнева И. В. 
Исследование гендерных стереотипов в управленческой сфере / И. В. Головнева, Ю. Л. Твердохвалова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 21-28. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Висвітлено проблему вивчення індивідуальних особливостей керівників-чоловіків та керівників-жінок. Запропоновано результати дослідження в контексті даної проблеми. Показано, що недоліки керівників-чоловіків та керівників-жінок відповідають їх гендерній належності. Наголощено на відсутності чіткого уявлення про якості особистості ефективного керівника-жінки.

Освещена проблема изучения личностных особенностей руководителей-мужчин и руководителей-женщин. Помещены результаты исследования по данной проблеме. Показано, что недостатки руководителей-женщин и руководителей-мужчин соответствуют их гендерной принадлежности. Подчеркнуто отсутствие четкого представления про качества личности эффективного руководителя-женщины.

The article deals with the problem of studying of personal features of heads - men and heads - women. Results of research on the given problem are placed. It is shown, that lacks of heads - women and heads - men correspond to a gender accessory of thehead. Absence of precise representation about qualities of the person effective heads - women is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 + Ю959.181 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лавріненко О. 
Ідея педагогічної майстерності майбутнього вчителя в західноєвропейській науково-педагогічній думці кінця XVI - XVII ст. / О. Лавріненко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 93-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему сутності та змісту педагогічної майстерності майбутнього вчителя у поглядах представників західноєвропейської педагогічної думки кінця XVI - XVII ст. Визначено прогресивні підходи до формування педагогічної майстерності у практиці підготовки вчителя у кращих європейських ВНЗ.

Освещена проблема сущности и содержания педагогического мастерства будущего учителя во взглядах представителей западноевропейской педагогической мысли конца XVI - XVII ст. Определены педагогические подходы к формированию педагогического мастерства в практике подготовки учителя лучшими европейскими учебными заведениями.

The article deals with the problem of essence and the maintenance of pedagogical skill of the future teacher in sights of representatives of the West-European pedagogical idea of end XVI-XVII centuries. Pedagogical approaches to formation of pedagogical skill in practice of preparation of the teacher by the best European educational institutions are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч33(4)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Воробйова Є. В. 
Індивідуальний стиль як науково-педагогічна проблема / Є. В. Воробйова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 87-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему індивідуального стилю у психологічних дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано основні концепції та підходи у вивченні даної проблеми. Сформульовано сутність поняття "індивідуальний стиль" для різноманітних галузей людської діяльності. Визначено перспективи подальших досліджень щодо цієї проблеми.

Освещена проблема индивидуального стиля в психологических исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Сформулирована суть понятия "индивидуальный стиль" для различных областей деятельности человека. Определены перспективы дальнейших исследований по рассмотренной тематике.

The article deals with the problem of individual style in psychological researches of domestic and foreign scientists. The essence of concept " individual style " for various spheres of activity of the person is formulated. Prospects of the further researches on the considered subjects are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Андрущенко В. П. 
Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. П. Андрущенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 12-21. - укp.

Проаналізовано проблеми формування системи освіти в Україні у контексті розвитку суспільства й урядової програми "Український прорив". Визначено умови, що забезпечують ефективність стратегії реалізації даної програми.

Проанализированы проблемы формирования системы образования в Украине в контексте развития общества и правительственной программы "Украинский прорыв". Определены условия, обеспечивающие эффективность стратегии реализации данной программы.

The problems of development of the system of education in Ukraine in the context of development of society and governmental program "Ukrainian breach" are analyzed. Terms which provide marketability effective strategy of are resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Андрущенко Т. 
Комплексний підхід в естетизації навчально-виховного процесу студентів музично-педагогічних навчальних закладів / Т. Андрущенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему формування якісного, високохудожнього педагогічного репертуару професійної майстерності в естетизації навчально-виховного процесу. Зазначено, що в основі цього процесу використовується шевченківська тема, що сприяє створенню конкретної естетичної ситуації переживання феномену прекрасного.

Исследована проблема формирования качественного, высокохудожественного педагогического репертуара профессионального мастерства в эстетизации учебного процесса. Подчеркнуто, что в основе этого процесса используется шевченковская тема, что способствует созданию конкретной эстетической ситуации переживания феномена прекрасного.

The article deals with the problem of formation of qualitative, highly artistic pedagogical repertoire of professional skill in aesthetic of educational process. It is underlined, that in a basis of this process the theme that promotes creation of a concrete aesthetic situation of experience of a phenomenon fine is used шевченковская. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Щ31р(4УКР)3:Ю8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Олійник В. В. 
Концептуальні підходи до формування ціннісної управлінської еліти в освітньому середовищі / В. В. Олійник // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття управлінської еліти. Проаналізовано особливості сучасних українских управлінців, обгрунтовано підходи та модель формування цінностей управлінської еліти. Визначено роль освіти, зокрема післядипломної, у процесі трансформації України в демократичну соціальну державу та становленні управлінської ідеології нової епохи.

Раскрыта сущность понятия управленческой элиты. Проанализированы особенности современных украинских управленцев, обоснованы подходы и модель формирования ценностей управленческой элиты. Определена роль образования, в частности последипломного, в трансформации Украины в демократическое социальное государство и становлении управленческой идеологии новой эпохи.

It is revealed the essence of the concept "administrative elite". On the basis of the analysis of the distinctive features of the managers in modern Ukrainian society the author substantiates the approaches and the model of formation of the valued administrative elite. It is determined the role of education in general, and of the post-graduate education in particular, in transformation of Ukraine into the democratic social state, in strengthening of the managerial ideology of a new epoch.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.12:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського